Ανέκαθεν οι ΑμεΑ που αντιμετωπίζουν κινητική βλάβη ήταν αδύνατο να εισέλθουμε στο κεντρικό κατάστημα της Vodafone στην πόλη των Σερρών. Ως αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση μας γίνεται στο δρόμο ή μέσα στο κατάστημα κατόπιν βοήθειας, η οποία συνήθως βλάπτει τον εξοπλισμό μας και τη μέση ή τα άκρα του βοηθού μας. Βεβαίως το προσωπικό του καταστήματος ήταν πάντα εξυπηρετικό.
Η αλλαγή του καταστήματος σε χώρο όπου υπήρχε ήδη έτοιμη εσωτερική ράμπα πρόσφερε τη δυνατότητα να αλλάξει το καθεστώς εξυπηρέτησης μας. Θα μπορούσαμε δηλαδή να εισερχόμαστε στο κατάστημα όπως όλοι οι πολίτες της πόλης. Δε πρέπει να λησμονείται μάλιστα ότι η πρόσβαση μας αφορά υπηρεσίες και προϊόντα απολύτως απαραίτητα για τη διαβίωση μας.
Ωστόσο με απορία παρατηρήσαμε ότι η υπάρχουσα ράμπα έχει πλέον εκλείψει και όλο το εξωτερικό μέρος του κτηρίου περιστοιχίζεται από κράσπεδο. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η διοίκηση του καταστήματος επιφυλάσσεται να λύσει το θέμα πριν από τα εγκαίνια, υλοποιώντας μια νέα εσωτερική ράμπα, η οποία θα συμβαδίζει με τους κανόνες ασφαλείας και δε θα στερεί από το δήμο τετραγωνικά μέτρα.
Στην ψηφιακή εποχή του 5G δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμαστε στο δρόμο ή χάριν της καλής διάθεσης και δύναμης του προσωπικού, με κίνδυνο μάλιστα για τον εξοπλισμό μας ή της υγείας μας σε περίπτωση πτώσης.
Επιφυλάσσουμε την κατάλληλη αντίδραση, εφόσον το ζήτημα δε διευθετηθεί έγκαιρα..
Αν το ζήτημα λυθεί δεσμευόμαστε να δημοσιοποιήσουμε την ικανοποίηση του αιτήματος μας.