Πολλά γράφτηκαν και ακόμα περισσότερα ειπώθηκαν για την αρχική απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης για μείωση του ωραρίου τουλάχιστον για ένα εξάωρο της εβδομάδα
Θα μου πεις στο εμπόριο η παλαιά κλασική αρχή δεν θέλει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, δηλαδή την ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών, σε συνδυασμό με τις καλές τιμές αλλά και κάποιες προσφορές και άλλα κίνητρα προς τους καταναλωτές, να αποτελούν διαβατήριο για την …επιτυχία;
Βεβαίως και η φτήνια τρώει τον παρά, αλλά δυστυχώς σήμερα η αρχή αυτή ισχύει, αλλά όσο νάναι είναι ολίγον….προσαρμοσμένη!
Και αυτό γιατί οι αγορές έχουν εξελιχθεί σε εμπειρία και στα σίγουρα μια βόλτα στα μαγαζιά εκλαμβάνεται ως διασκέδαση και ως …ψυχοθεραπεία.
Οι καλές βιτρίνες, τα διευρυμένα ωράρια των καταστημάτων που λειτουργούν ακόμη και τις Κυριακές, η ψευδαίσθηση της ακόμη μεγαλύτερης ποικιλίας σε προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και η προσπάθεια μέσω του μάρκετινγκ και της διαφήμισης να δημιουργηθεί η (ψευδ)αίσθηση νέων αναγκών είναι κινήσεις και πρακτικές που οδηγούν στην ενίσχυση της κατανάλωσης και του ταμείου μιας επιχείρησης ή μιας ολόκληρης αγοράς.
Αλλά αυτός δεν είναι ο νόμος της …εξέλιξης;