Ο κ. Καραμανλής βέβαια βρέθηκε χθες το πρωί στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ μαζί με τον Υφυπουργό, Μιχάλη Παπαδόπουλο και τον ΓΓ Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά για να δει από κοντά τα έξι νέα «ειδικά» οχήματα που αποκτήθηκαν με τη διαδικασία του leasing.

Μια πολύ ευχάριστη ημέρα για τον ΟΑΣΘ, καθώς ενισχύει τον στόλο του με δύο ειδικά διασκευασμένα λεωφορεία, αποκλειστικά για τις μετακινήσεις των ΑμΕΑ.
Τέσσερα μικρά λεωφορεία, μήκους 7μ., τα οποία δρομολογούνται στη γραμμή 22.
Ο κ.Καραμανλής αναφέρθηκε στην πορεία του ΟΑΣΘ επί ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας πως το 2019 ο ΟΑΣΘ βρισκόταν μπροστά στον κίνδυνο της απόλυτης κατάρρευσης.
Ενώ αντίθετα σήμερα έχουμε διπλασιάσει τον στόλο και έχουμε πλέον τη δυνατότητα να φέρνουμε και αυτά τα μικρά λεωφορεία για να εξυπηρετούμε τους ανθρώπους με αναπηρία αλλά και τις «δύσκολες» περιοχές, όπως της Άνω Πόλης.
Να σημειώσουμε πως στην παρέα ήταν ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο Σερραίος Κωνσταντίνος Ταγγίρης
Ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ που διαδέχθηκε τον κ.Σκόδρα και προσπαθεί να μάθει και να λειτουργήσει άμεσα ένα τεράστιο έργο και ένα εξίσου μεγάλο οργανισμό

Βέβαια η αντιπολίτευση κυρίως από την πλευρά του Δήμου Θεσσαλονίκης επιμένει πως ούτε τώρα φτάνουν τα λεωφορεία
Όπως επίσης δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί τα έργα στην κεντρική Μακεδονία δημοπρατούνται ως ΣΔΙΤ, ενώ στην Αττική είτε εντάσσονται στο ΕΣΠΑ, είτε στο Ταμείο Ανάκαμψης;
Λένε λοιπόν πως η κεντρική Μακεδονία αποτελεί η «πειραματόζωο» πολιτικών και κοινωνικών αντιδράσεων για να ακολουθήσει και η υπόλοιπη περιφέρεια!
Ή μήπως εσκεμμένα η κυβέρνηση αποκρύπτει την αναπόφευκτη μετακύληση του κόστους στους χρήστες, πιθανότατα με την μεταχρονολογημένη επιβολή διοδίων ως αναπόφευκτη λύση για την συνέχιση μιας τόσο κρίσιμης υποδομής για την πόλη της Θεσσαλονίκης;