Το λουκέτο που βάζει η Hellenic Train στα 34 εκδοτήρια των σιδηροδρομικών σταθμών (μεταξύ αυτών και σε αυτά των Σερρών- Ροδόπολης), αποτελεί άλλη μια απόδειξη πως η συγκεκριμένη εταιρεία λογαριάζει τους εργαζομένους της ως κόστος.

Μπροστά στα κέρδη της, δεν υπολογίζει ούτε την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των επιβατών, ούτε τις ζωές των εργαζομένων που απολύει. Επικαλείται πως η εργασία τους μπορεί να αντικατασταθεί από τα ηλεκτρονικά εκδοτήρια, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της.
Τι κρύβεται όμως πίσω από αυτό το πρόσχημα;
Είναι η μείωση του κόστους, γιατί προφανώς η μισθοδοσία των εργαζομένων είναι επιβάρυνση που πρέπει να εξαλειφθεί.
Απομακρυσμένες περιοχές από τα μεγάλα αστικά κέντρα όπως αυτή της Ροδόπολης αλλά και των Σερρών, έχουν ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη για ασφαλή και φτηνή πρόσβαση στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Άνθρωποι ηλικιωμένοι, ευπαθείς ομάδες, άνθρωποι του μεροκάματου, έχουν κάθε δικαίωμα στην εξυπηρέτηση, τη βοήθεια, τη φροντίδα και τη φυσική παρουσία του προσωπικού του σιδηρόδρομου, καθώς δεν είναι δεδομένη η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο το ζήτημα του προσωπικού των εκδοτηρίων.
Είναι η μεγάλη πρόκληση της εταιρίας, που μετά από 2 χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών, αντί να πάρει μέτρα ενίσχυσης και βελτίωσης του σιδηρόδρομου, ενός μέσου που θα έπρεπε να είναι το πιο ασφαλές και οικονομικό για το λαό, περνάει σε απολύσεις προσωπικού, λες και οι εργαζόμενοι είναι αριθμοί που έχουν κοστολογηθεί να φύγουν από τη μέση.
Είναι πρόκληση, η απουσία των έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο όλης της χώρας και φυσικά και της ΠΕ Σερρών, που για δεκαετίες έχει αφεθεί στη μοίρα του, απαρχαιωμένο και υποβαθμισμένο.
Την ίδια στιγμή, γίνονται διασυνδέσεις σιδηροδρόμων με τα βασικά λιμάνια της χώρας και σε μεγάλες βιομηχανικές περιοχές έτσι ώστε να μεταφέρονται εμπορεύματα για τις ανάγκες των μονοπωλίων, Ελληνικών και Διεθνών.
Αντίστοιχα αναβαθμίζονται σιδηροδρομικές γραμμές που είναι μέρος των στρατιωτικών σχεδιασμών συνδέοντας τις Ελληνικοαμερικανικές Βάσεις ανά την Ελλάδα, μεταφέροντας όπλα και πολεμικό υλικό στα Βόρεια σύνορά μας (βλέπε Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας, Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο).
Η σημερινή Κυβέρνηση άλλα και οι προηγούμενες, τα υπόλοιπα Κόμματα της αντιπολίτευσης, που υπηρετούν όλοι τους το δρόμο της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης και των κερδών μιας χούφτας παρασίτων, πρέπει να μπούνε στο στόχαστρο όλου του λαού.
Γιατί οι ράγες στις οποίες κινούνται είναι επικίνδυνες για τη ζωή και τα δικαιώματα, ωρολογιακές βόμβες για κάθε εργαζόμενο, για κάθε λαϊκό άνθρωπο.
Οι εργαζόμενοι, οι επιβάτες, όλος ο Σερραϊκός λαός, έχει άλλον ένα λόγο στις 28 Φλεβάρη, μέρα πανελλαδικής πανεργατικής απεργίας, ημέρα που συμπληρώνονται 2 χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών, να βροντοφωνάξει και να διεκδικήσει : « ή τα κέρδη τους, ή οι ζωές μας!»

Παύλος Γερουλάνος: Η Κυβέρνηση φορολογεί το εισόδημα που φαντάζεται ότι υπάρχει