01/03/2025
12 C
Serres

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ VIRAL: ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ!

Ο αλγόριθμός και οι αριθμοί που προβληματίζουν

Περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, έχει μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση η οποία υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή.

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Στη διαφήμιση, ένας άνδρας μιλά σε ανθρώπους – δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και τον γιο της – για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον δια ζώσης. Στη συνέχεια ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί.

BMW2grand coupe afoi ioannidi serres

Από την κυκλοφορία του το Νοέμβριο, το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 12 εκατομμύρια φορές στο YouTube και έχει συγκεντρώσει ακόμα περισσότερα σχόλια και αντιδράσεις στο Facebook. Οι δημιουργοί της διαφήμισης κυκλοφόρησαν μάλιστα έναν υπολογιστή online στα ισπανικά και στα αγγλικά, έτσι ώστε οι περίεργοι θεατές να μπορούν να προβλέψουν κατά προσέγγιση πόσο χρόνο έχουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης και διάφορες βιομηχανικές μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.


via

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Η Κέλυ Βαλταδώρου ανέδειξε το πρόβλημα του λιμανιού της Αμφίπολης

Το ζήτημα της αποκατάστασης, εξυγχρονισμού, ανάδειξης και εν τέλει εκμετάλλευσης του Λιμανιού της Αμφίπολης, επ ωφελεία, όχι μόνο των κατοίκων της περιοχής, αλλά και...

Εντάχθηκε στον Αναπτυξιακό Νόμο μεγάλη επένδυση για τα αναψυκτικά ΝΕΚΤΑΡ

Μια σημαντική επένδυση που αναμένεται να ενισχύσει την τοπική οικονομία και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας δρομολογεί η σερραϊκή εταιρεία «Αδελφοί Γεωργίου Κουρτίδη Α.Ε.», γνωστή...

Κωνσταντίνος Δάγκος: 97η τελετή Όσκαρ την Κυριακή – Υποψηφιότητες και φαβορί 

Η τελετή απονομής των Όσκαρ του 2025 θα πραγματοποιηθεί τη νύχτα της Κυριακής 2 προς Δευτέρα 3 Μαρτίου.  https://www.youtube.com/watch?v=Nz7SLX5A4YY Η COSMOTE TV, αποτελώντας τον απόλυτο κινηματογραφικό...

Η ΠΚΜ επικεφαλής εταίρος στο έργο  “CCSI4CCSI”

Με βασικό στόχο την ενίσχυση της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας της περιοχής, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει ως επικεφαλής εταίρος στο ευρωπαϊκό έργο “CCSI4CCSI-...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

ΓΣΕΕ: Πώς αμείβεται η Καθαρά Δευτέρα;

H ΓΣΕΕ και το Κέντρο Πληροφόρησης Εργαζομένων & Ανέργων της Συνομοσπονδίας (ΚΕ.Π.Ε.Α./ΓΣΕΕ), ενημερώνουν τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα για τον τρόπο αμοιβής της Καθαράς...

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Η ΠΚΜ κάνει άνοιγμα στην ινδική αγορά

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού SATTE 2025, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Νέο Δελχί της Ινδίας. Πρόκειται για τη...

Η Ένωση Επισκευαστών Οχημάτων Νομού Σερρών συμμετέχει στην συγκέντρωση για τα Τέμπη αύριο Παρασκευή

Με αφορμή την αυριανή επέτειο για τη συμπλήρωση δύο ετών από το δυστύχημα των Τεμπών, η Ένωση Επισκευαστών Οχημάτων Νομού Σερρών εκφράζει την αμέριστη...

Συνέχισε να διαβάζεις