Πάντως καθημερινά συνεχίζεται το θέατρο του παραλόγου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θράκη.
Αυτή τη φορά, η εταιρία εξήγγειλε επιστροφή των επιβατικών δρομολογίων «αμαξοστοιχίας» με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από Θεσσαλονίκη ως Αλεξανδρούπολη, μόνο που τεχνηέντως στην ανακοίνωσή της απέκρυψε πως η μεταφορά από Δράμα ως Αλεξανδρούπολη θα γίνεται… με λεωφορεία!
Το ιστορικό του αποκλεισμού δεν είναι σημερινό νέο πάντως, καθώς η πρώτη –και διαφημιζόμενη ως «προσωρινή»- απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ να διακοπούν τα δρομολόγια στον θρακιώτικο σιδηρόδρομο, λόγω συντήρησης, ήρθε στις 31 Ιουλίου 2019 και είχε αρχικό χρονοδιάγραμμα έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.
Το χρονοδιάγραμμα όχι μόνο δεν τηρήθηκε, αλλά πήρε συνεχείς παρατάσεις εις το διηνεκές. Τα δρομολόγια μεταξύ Αλεξανδρούπολης – Δράμας αναπληρώθηκαν το μεγαλύτερο διάστημα μέσω λεωφορείων.
Πάντως εάν κάποιος επιβάτης κλείσει εισιτήριο Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, το τρένο θα τον πάει μέχρι την Δράμα!
Από εκεί, τον παραλαμβάνουν λεωφορεία, για την συνέχιση του ταξιδιού του.
Μάλιστα, οι εργαζόμενοι στον σταθμό του ΟΣΕ στην Κομοτηνή δεν γνώριζαν την εξέλιξη για δρομολόγια μόνο με λεωφορεία και η μόνη αναφορά στην ύπαρξη λεωφορείων, γίνεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εάν ο επιβάτης κλείσει ηλεκτρονικά το εισιτήριό του.
Και μπορεί τουλάχιστον να υπάρχει πρόβλεψη για συνέχιση του δρομολογίου, ωστόσο με δεδομένη την αποκατάσταση του σιδηρόδρομου, γεννώνται ερωτηματικά γιατί τα τρένα δεν επιστρέφουν στη Θράκη.
Πάντως φαίνεται ξεκάθαρα μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πως οι αποφάσεις που λαμβάνονται έχουν βασικό μέλημα πλέον το οικονομικό συμφέρον κι όχι την εξυπηρέτηση των επιβατών.
Όσο για τα φανταράκια μας πάνε στο Έβρο και με το λεωφορείο
Ούτως ή άλλως δεν έχουν και άλλη …επιλογή!