΄΄Ας θεωρεί τυχερό τον εαυτό του, που του έτυχε ως Δήμαρχος, κάνοντας ελάχιστα, να εγκαινιάσει την ¨Πινακοθήκη ΞΕΝΑΚΗ¨, ένα έργο πνοής για τον τόπο μας, που η δημοτική αρχή του κ. Π. Αγγελίδη είχε σχεδόν ολοκληρώσει.΄΄
Αυτοδιοικητική Κίνηση ΄΄ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ΄΄
Μάλιστα…
Έργο ΄΄αναπτυξιακής πνοής΄΄ για την πόλη των Σερρών, η ΄΄Πινακοθήκη Ξενάκη΄΄…
Κάτι δηλαδή σαν το Αυτοκινητοδρόμιο του Γιάννη Βλάχου…
Μια Πινακοθήκη που στοίχισε περίπου 1.000.000 ευρώ, για μόνιμη ΄΄φιλοξενία΄΄ έργων αξιολογηθέντων ως δεύτερης και τρίτης διαλογής, εμφανώς από το ΄΄κάτω ράφι΄΄ του χρηματιστηρίου΄΄εικαστικών αξιών΄΄…
240 000 ευρώ, εάν ενθυμούμαι καλώς, εκτιμήθηκε η αξία των, 180 περίπου,πινάκων του εικαστικού δημιουργού, που ανεσύρθησαν από σκιερούς, ενδεχομένως, αποθηκευτικούς χώρους και ετοποθετήθησαν, στην, μέσω, ευρωπαϊκού διασυνοριακού προγράμματος, υλοποιηθείσα εν Σέρραις, ΄΄Μονοθεματική Πινακοθήκη΄΄…
Αποφεύγω δε, λόγω της χαρμοσύνου αγιότητος των ημερών να υπενθυμίσω εκτενώς, την τριτοκοσμική αισθητική οικήματος και περιβάλλοντος χώρου,που με τας πρώτας σταγόνας της βροχής, ΄΄εδροσίσθησαν ΄΄μέσω της ΄΄θωρακισμένης΄΄ κεραμοσκεπής, λίαν προσφάτως, δάπεδα και λοιπά σημεία της εσωτερικής της διακοσμήσεως…
Σε σύγκριση…
Με την δημιουργία – κόσμημα, του νέου Ιστορικού Μουσείου στο Petrich της Βουλγαρίας, μέρος του κοινού έργου Cultural Dipole του προγράμματος Interreg VA Ελλάδα – Βουλγαρία 2014-2020.
ΥΓ: Επαναφέρω παλαιότερο επί του θέματος σχόλιο μου…
Προς του πολιτισμού και της αυτοδιοίκησης τους ΄΄ναυτιλλομένους΄΄…
Οι εμπνευσταί αλλά και οι διαχρονικά συμμετέχοντες, στην διαδικασία
υλοποίησης αυτού του Μονοθεματικού Μουσείου…
Θα μπορούσαν να δρομολογήσουν διεκδικητικές διαδικασίες, για την σταδιακή ΄΄μεταφορά΄΄ των υψηλής αισθητικής, και συνάμα, εγνωσμένης οικονομικής αξίας έργων του εικαστικού δημιουργού, των ευρισκομένων, είτε εντός της Εθνικής Πινακοθήκης, είτε εντός άλλων, Δημόσιου Χαρακτήρος Μουσείων Σύγχρονης Τέχνης, είτε αλλαχού…
Αρχίζοντας ας πούμε, με την γνωστή στους φιλότεχνους κύκλους συλλογή, την έχουσα το συμβολικό τίτλο No Way Out (Αδιέξοδο), μέσω της οποίας, πριν αρκετά χρόνια, ο εικαστικός είχε καταθέσει στην γκαλερί Citronne, τους, περί χαοτικού τρόπου μετάδοσης της ελεγχόμενης πληροφορίας, πολιτικούς του προβληματισμούς…
Γιάννη γιατί έχω την αίσθηση πως σου απαντούν τα παιδιά από το τοπικό ΠΑΣΟΚ
Που βλέπουν εκεί που εμείς δεν βλέπουμε και ακούν αυτά που εμείς δεν ακούμε;
Γιατί κακά τα ψέματα;
Τι να τον κάνουμε τον παιδικό σταθμό όταν δεν έχουμε νηπιαγωγεία;
Τι να την κάνει η εκκλησία την λέσχη όταν ξεμείναμε από …νεολαία;