Πολύς λόγος τελευταία από τον δημοσιογραφικό κόσμο των Σερρών και απαίτηση απαντήσεως αν το Αυτοκινητοδρόμιο μας, διαθέτει έστω και μετά από 28 χρόνια ζωής άδεια λειτουργίας.

Ιδέα μου κατατιθεμένη από το 1975 και μικρό δικαίωμα να απαντήσω μετά λόγου γνώσεως το έχω.
Λοιπόν φίλοι μου το Αυτοκινητοδρομιο Σερρών δυστυχώς δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας και μάλιστα αυτήν που απαιτείται.
Όλα τα άλλα ενισχύουν το γνωστό..* μεταξύ μας μεταξα*
Δηλαδή κατά καιρούς άδειες ότι ναναι..
Με την ίδια την ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία) να μας απαξιώνει με την δικαιολογία ότι η άδεια μας είναι για Λούνα Παρκ. Είναι έτσι η όχι;;

Απαντώ ότι είναι περίπου.
Εξαιρώ τους καινούργιους διαχειριστές οι οποίοι προσπαθούν αλλά με λάθη.
Ίσως θα έπρεπε να μάθουν.
Να όμως που και αυτοί γνωρίζουν τα πάντα όταν γνωρίζουν ελάχιστα.
Το κακό ξεκινάει από γεννησιμιού του Αυτοκινητόδρομιου.
Το κάθε ένα με την σειρά τα Διοικητικά Συμβούλια μόνον κακό έκαναν.
Ούτε καν ενδιαφέρθηκαν να αποκτήσουμε την Χρυσή άδεια λειτουργίας που δικαιωματικά και με τον νόμο θα εμποδίζαμε αγώνες σε άλλους επικίνδυνους χώρους, που σαν κερκόπορτα ξεκλείδωσε η ίδια η Ομοσπονδία, η οποία θα έπρεπε να υποστηρίξει το μοναδικό Αυτοκινητοδρόμιο.
Μη μπορώντας όμως να αποκτήσουμε άδεια άνοιξε η όρεξη στα παλιά αεροδρόμια ξανά με αχυρόμπαλες , χάνοντας εμείς το πλεονέκτημα και τα οφέλη.
Αν προσθέσω και το Αυτοκινητοδρομιο στο οποίο ήδη εργάζεται η Βουλγαρία θα ισχύσει μέχρι το τέλος του χρόνου για μας το …..*έχετε γεια βρυσούλες* ………
ΣΗΜ: Και όμως για την κατάντια υπάρχουν υπεύθυνοι διαχρονικά με ονοματεπώνυμο, θα ζητήσουν κάποτε μια συγγνώμη;
Θα λογοδοτήσουν για τα εγωιστικά κατασκευαστικά και άλλα λάθη που τα πληρώσαμε οι φορολογούμενοι και η πόλις χάνει σταδιακά το μοναδικό εξαγώγιμο προϊόν;
Περί αδειών θα αναφερθώ διεξοδικά σε άρθρα μου στις εφημερίδες ως Υπερ-Οπτικως.
Τάδε έφη ο κ. Τάσος Χανλίογλου

Δήμος Σιντικής: Πρόγραμμα της 25ης Μαρτίου
Ξεκίνησε ο πόλεμος των led για τον Οδοφωτισμό στο Δήμο Σερρών
Ενεργοί Πολίτες Σερρών – Myseety: Tρείς Δήμαρχοι κατά Σερραϊκής Επιχείρησης και δημοτών