Μετά τη παραίτηση του Κωνσταντίνου Κουτσούκου από την Εγνατία Οδό νέος CEO αναλαμβάνει ο Ιωάννης Χατζόπουλος.

Η παραίτηση του Κωνσταντίνου Κουτσούκου από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην Εγνατία Οδός ΑΕ συζητούνταν για μήνες, αλλά τελικά γνωστοποιήθηκε την τελευταία βδομάδα καθώς υποβλήθηκε πριν από μερικές ημέρες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρία ο κ. Κουτσούκος παραμένει στην εταιρεία και μάλιστα σε επιτελική θέση, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται ποια είναι αυτή.
Προφανώς θα διατηρήσει τις θέσεις του ως προέδρου της Hellastron, Eλληνικοί Αυτοκινητόδρομοι με διόδια, αλλά και του Β’ αντιπροέδρου της ASECAP (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Αυτοκινητοδρόμων με διόδια).
Ο επόμενος CEO της Εγνατίας θα είναι ο Ιωάννης Χατζόπουλος

Όσο για τον αντικαταστάτη του μαθαίνουμε πως ο επόμενος CEO της Εγνατίας θα είναι ο Ιωάννης Χατζόπουλος, πολιτικός μηχανικός, αντιπρόεδρος της ΕΟΑΕ και ειδικός σύμβουλος του ΥΠΟΜΕ, και πάνω από όλα ένας άνθρωπος πολύ κοντά στον Κώστα Καραμανλή.
Κι αφού ο άξονας της Εγνατίας Οδού θα περάσει στην ελληνο-γαλλική κοινοπραξία των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis Projects, μένει να δούμε πως θα πορευτεί η τεχνική εταιρεία του δημοσίου, με μία δύναμη μόλις 103 στελεχών, όταν μάλιστα είναι φορέας υλοποίησης αρκετών έργων, όπως αυτό της ολοκλήρωσης της σύνδεσης του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ, της Σήραγγας της Κλεισούρας, του άξονα Δράμα – Καβάλα, του κάθετου άξονα Ξάνθη-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα, δηλαδή ενός πακέτου έργων που συνολικά ξεπερνάει τα 200 εκατ. ευρώ.
Πέραν αυτού η Εγνατία, εμπλέκεται στο περίφημο ΠΕΒΟΑ, στο Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας, ως φορέας υλοποίησης.

Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα που συγχρηματοδοτείται από την ΕΤΕπ και το οποίο θα πρέπει να τρέξει, σε συνεργασία με Περιφέρειες, με την ΕΟΑΕ σε κάποιες περιπτώσεις να αναλαμβάνει και το ρόλο του φορέα κατασκευής.
Η υλοποίηση του ΠΕΒΟΑ είναι μέγα ζητούμενο, ενώ για τις περισσότερες Περιφέρειες εκκρεμεί η επικαιροποίηση μελετών βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που είχαν στο παρελθόν γίνει με ευρωπαϊκούς πόρους και ολοκληρωθεί ως το 2015.
Να μη λησμονούμε ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας αλλά και η διοίκησή της, προ τριετίας, είχαν ζητήσει να τους ανατεθεί και η εποπτεία του παραχωρησιούχου της Εγνατίας Οδού, αίτημα που ως τώρα δεν έχει ικανοποιηθεί.
Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα και ο νέος διευθύνων θα πρέπει να προετοιμάσει την Εγνατία Οδό ΑΕ για την επόμενη ημέρα της παραχώρησης και πιθανότατα να βρει τρόπο ενίσχυσης της Εταιρείας με στελεχικό δυναμικό, εάν είναι να διατηρηθεί ενεργή και παραγωγική.
Συνεπώς Γιάννη καλή θητεία και καλά …ξεμπερδέματα!