Πριν από 2 χρόνια φάνταζε πραγματικά αδύνατη σε όλους η επίτευξη του μεγαλύτερου τιμήματος στην ιστορία του ΤΑΙΠΕΔ, αναφέρει με ανάρτηση του ο ειδικός σύμβουλος του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, Γιάννης Χατζόπουλος.
Η εταιρεία μπορεί να βρέθηκε με ελάχιστο προσωπικό και στα όρια της διάλυσης πριν δυο χρόνια .
Βρήκε όμως ξανά τον ενεργό ρόλο της με την πλήρη στήριξη της από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ,δημοπρατεί και υπογράφει νέες μεγάλες και σημαντικές συμβάσεις αξιοποιώντας στο έπακρο το αξιόλογο δυναμικό της.
Επιτεύχθηκε το αδύνατο ή καλύτερα αυτό που κάποιος έθεσε ως ξεκάθαρο στόχο εξ αρχής .
Ότι η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ δεν θα ξεπουληθεί και ότι η εταιρία θα βρει ξανά τον ενεργό και δυναμικό της ρόλο με μοναδικό όφελος το δημόσιο όφελος .
Η συνολική αξία της συμφωνίας παραχώρησης εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού για 35 χρόνια εκτιμάται και επίσημα στα 2.766.100.000 ευρώ έναντι των 100 μόνο εκατομμυρίων που κάποιοι πίστευαν πριν δυο χρόνια, καθώς περιλαμβάνει, το εφάπαξ τίμημα, τις υποχρεωτικές επενδύσεις και τα αναμενόμενα έσοδα του Ελληνικού Δημοσίου από τη Σύμβαση Παραχώρησης.
Το όφελος για το δημόσιο ξεπέρασε κατά πολύ ακόμα και την παραχώρηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων !
Πάντως η Εγνατία Οδός δεν πωλείται και η εταιρία δεν χάνει τον ενεργό ρόλο της για όσους θεωρούν ότι η ΕΓΝΑΤΙΑ απλά πωλείται ερμηνεύοντας την σύμβαση παραχώρησης ως μια πώληση.
Γιατί άλλο πράγμα είναι η παραχώρηση και άλλο η… ιδιωτικοποίηση.
Σωστά;