Σε εορταστικό κλίμα παρουσία συνεργατών και τοπικών παραγόντων πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου κέντρου εξυπηρέτησης πελατών στις Σέρρες από τον Γερμανικό πάροχο υπηρεσιών regiocom Customer Care.
Το συγκεκριμένο κατάστημα της Regiocom είναι το τρίτο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα με τα άλλα δυο να βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη και την Αλεξανδρούπολη.
Η εταιρεία Regiocom παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης πελατών για Γερμανικές εταιρείες ενώ ήδη τα τρία κέντρα στην Ελλάδα απασχολούν 250 εργαζόμενους , με την ποιότητα των υπηρεσιών να είναι πολύ υψηλή.

Ο Δ/ντης του Υποκαταστήματος Σερρών της Regiocom Πασχάλης Πολυζωάκης αναφέρθηκε στο κέντρο και τον σκοπό του.
Κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων που πραγματοποιήθηκε με πλήθος κόσμου, αναλύθηκε το πλάνο της Regiocom και ακολούθησε δεξίωση.

Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών Αθανάσιος Μαλλιαράς, ο Δήμαρχος Σιντικής Γιώργος Τάτσιος και εκπρόσωποι Βουλευτών.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Π.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

Το επιμελητήριο Σερρών βραβεύει τα παιδιά του – Νέα Σέρρες – Εβδομαδιαία Εφημερίδα του Νομού Σερρών