«Απάντηση» στα σεξιστικά σχόλια που έγιναν δίνει η σκηνοθέτιδα Εύη Καλογεροπούλου, η οποία μετά τον βιολιστή Ιωάννη Στρατάκη, δέχθηκε κριτική για την εμφάνισή της.
Η κ. Καλογεροπούλου φορούσε μαύρο σορτς και φωτογραφήθηκε δίπλα στον Ορέστη Ανδρεαδάκη, διευθυντή του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ο οποίος έδωσε νωρίτερα τη δική του απάντηση.
Μέσα από το προφίλ της στο Instagram αναδημοσίευσε την ανάρτηση που έκανε ο Ορέστης Ανδρεαδάκης, παρουσιάζοντας και τη δική της θέση.
«Στην αρχή γέλαγα. Μου φαινότανε γελοίο και ματσίλα και φυσικά σεξιστικό. Τώρα που συνεχίζεται όχι. Και για την ιστορία, κανένα μέσο και κανέναν δημοσιογράφο δεν τον πείραξε που εκεί ήταν ο Πλεύρης στην γιορτή της Αποκατάστασης της Δημοκρατίας (με κουστούμι, όμως όχι σορτσάκι η σορτς)» γράφει η Εύη Καλογεροπούλου, προσθέτοντας και τα hashtag #smashpatriarchy και #smashsexism.
Η ανάρτηση του Ορέστη Ανδρεαδάκη
Για τη σεξιστική επίθεση έχει τοποθετηθεί και ο Ορέστης Ανδρεαδάκης, χαρακτηρίζοντας θλιβερές τις «σεξιστικές νύξεις που εμφανίστηκαν για εκείνη στο διαδίκτυο».
Ο διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δημοσίευσε ένα κοινό τους στιγμιότυπο από την είσοδό τους στο Προεδρικό Μέγαρο και κάτω από αυτό έγραψε: «Η Eύη Καλογηροπούλου είναι μια εξαιρετική σκηνοθέτις, η οποία συμμετείχε τρεις φορές στο Φεστιβάλ των Καννών: με τις μικρού μήκους ταινίες «Μotorway 65» (2020), και «Στον θρόνο του Ξέρξη» (2022, φωτό 2) και το σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας «Cora» (2021). Οι δύο τελευταίες δουλειές της βραβεύτηκαν στις Κάννες με τα βραβεία του Canal+ και του L’Atelier της Cinefondation αντίστοιχα. Είναι ωστόσο και ταλαντούχα εικαστικός, απόφοιτη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και με αρκετές εκθέσεις στο ενεργητικό της (φωτό 3). Είναι επίσης πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ και του Royal college of Art του Λονδίνου».