28/02/2025
9.3 C
Serres

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ VIRAL: ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ!

Ο αλγόριθμός και οι αριθμοί που προβληματίζουν

Περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, έχει μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση η οποία υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή.

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Στη διαφήμιση, ένας άνδρας μιλά σε ανθρώπους – δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και τον γιο της – για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον δια ζώσης. Στη συνέχεια ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί.

BMW2grand coupe afoi ioannidi serres

Από την κυκλοφορία του το Νοέμβριο, το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 12 εκατομμύρια φορές στο YouTube και έχει συγκεντρώσει ακόμα περισσότερα σχόλια και αντιδράσεις στο Facebook. Οι δημιουργοί της διαφήμισης κυκλοφόρησαν μάλιστα έναν υπολογιστή online στα ισπανικά και στα αγγλικά, έτσι ώστε οι περίεργοι θεατές να μπορούν να προβλέψουν κατά προσέγγιση πόσο χρόνο έχουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης και διάφορες βιομηχανικές μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.


via

Ακολουθήστε το e-vima.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.

 

Πράξεις για την Μακεδονία: Καλλιέργεια της γης και κτηνοτροφία γίνονται όλο και πιο...

Την Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου, ως Περιφερειακή Παράταξη «Πράξεις για την Μακεδονία», αναγνωρίζοντας τον κομβικό ρόλο της αγροτικής παραγωγής στην στρατηγικής σημασίας αγροδιατροφική επάρκεια του...

Το Πρόγραμμα του Μητροπολίτου κκ Θεολόγου απο την Ιερά Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης

Ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Σερρῶν καί Νιγρίτης ἀνακοινώνονται τά ἑξῆς ἀναφορικῶς μέ τό πρόγραμμα τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας: - Τό Σάββατο 1 Μαρτίου, στίς 6:00...

Αλέξανδρος Χαλκιόπουλος: Αύξηση στα τιμολόγια του νερού σε 11 κοινότητες του δήμου Σερρών

Μη νόμιμη χαρακτήρισε ο πρώην πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ και δημοτικός σύμβουλος Αλέξανδρος Χαλκιόπουλος την αύξηση στα τιμολόγια του νερού για 11 κοινότητες του δήμου...

Έλενα Τούσκα: Να ενώσουμε τις φωνές μας για να υπάρξει πραγματική δικαίωση

«Δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην απεργιακή συγκέντρωση της Παρασκευής 28 Φλεβάρη στην Πλατεία Ελευθερίας στις 11:00 το πρωί που οργανώνουν εργατικά, επαγγελματικά,...

Διαβάστε επίσης

Δείτε επίσης.

 

Εκδήλωση κοπής Πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας της ΔΕΕΠ(ΝΟΔΕ) Σερρών

Την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025, η Διοικούσα Επιτροπή Εκλογικής Περιφέρειας (ΝΟΔΕ) Σερρών της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποίησε την ετήσια εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας στην...

Η ΠΚΜ στη διεθνή έκθεση “LONDON WINE FAIR 2025”

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της πολιτικής της για την προβολή και προώθηση των προϊόντων της περιοχής, έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες...

Επιστρέφει στην Ελλάδα η χάλκινη κεφαλή γρύπα από το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης 

Μισό αιώνα και κάτι χρόνια μετά, η χάλκινη κεφαλή γρύπα, ένα σπουδαίο αρχαιολογικό εύρημα, που εκτίθεται από το 1972 στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης, επιστρέφει...

Συνέχισε να διαβάζεις