Το ζήτημα της αποκατάστασης του τμήματος του οδικού δικτύου Νιγρίτας – Στρυμονικού, θέτει, με ερώτησή της, στην 6η Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφερειακή Σύμβουλος Σερρών της παράταξης «Πράξεις για τη Μακεδονία» και Αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου ΠΚΜ Καλλιόπη (Κέλυ) Βαλταδώρου.

Απευθύνει καίρια ερωτήματα για τον οδικό άξονα Νιγρίτας – Στρυμωνικού, ένα δίκτυο το οποίο αφορά είκοσι περίπου χιλιάδες πολίτες της Βισαλτίας, πολλαπλάσιους των όμορων δήμων, εργαζομένους και επαγγελματίες της περιοχής, μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας, που εδρεύει παρακειμένως του παραπάνω τμήματος (FIBRAN) καθώς επίσης και επισκέπτες της περιοχής, το οποίο είναι εγκαταλελειμμένο εδώ και έτη.
Αν και πολλάκις, όπως αναφέρει ή ίδια έχει εξαγγελθεί, είτε η αποκατάστασή του, είτε η ωριμότητα μελετών και χρηματοδοτήσεων για την κατασκευή μάλιστα περιφερειακής οδού στον άξονα Στρυμονικό-Νιγρίτα-Μαυροθάλασσα-Κερδύλλια, αυτές οι εξαγγελίας γίνονται προεκλογικά και ποτέ δεν είχαν πραγματικό αντίκρισμα.
Τελευταία «ανακοίνωση» περί αποκατάστασης του δικτύου έγινε το 2020 με την δημοπράτηση έργου το οποίο αφορούσε συντήρηση και τμήματος της Επαρχιακής Οδού Νιγρίτας-Στρυμονικού.
Μόνο που καμία παρέμβαση δεν πραγματοποιήθηκε, εκτός από μια από αποκατάσταση 150 μέτρων στην τ.κ. Λιβαδοχωρίου και ενός τμήματος 800 περίπου μέτρων στην δ.κ. Τερπνής και δη σε ένα οδικό δίκτυο επικίνδυνο για οχήματα και, κυρίως για ανθρώπινες ζωές.
Άδικο έχει;
Ήμουν νιός και …γέρασα!

Στην Θεσσαλονίκη ο Κασσελάκης – Ελεύθερο Βήμα Σερρών – Νέα για τις Σέρρες μέσα από το e-vima.gr