Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης διαβεβαίωσε ότι το έργο προχωράει και η διαδικασία εξελίσσεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Απαντώντας στην κριτική ότι το Μετρό δεν θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2023, λόγω μη εγκρίσεως μελετών, έδωσε συγκεκριμένα νούμερα για την πρόοδο των μελετών, που αποδεικνύουν την εξέλιξή του και τη δουλειά που γίνεται.
«Από την αρχή του έργου έχουν εγκριθεί 25.000 μελέτες, ενώ από τα τέλη του 2019 όταν ανέλαβε η σημερινή διοίκηση της Αττικό Μετρό, έχουν εγκριθεί 1.800 μελέτες. Για να καταλάβουμε πόσο πίσω ήταν οι μελέτες για το έργο, αρκεί να αναφέρω ότι εκκρεμούσαν 650 μελέτες» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.
Σχετικά με το κόμιστρο και τον φορέα που θα αναλάβει τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό σημείωσε ότι «η πιο πρόσφατη μελέτη ανάπτυξης που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν από το 2006 και σε αυτή φαινόταν ότι το μέσο θα ήταν βιώσιμο. Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνουμε τη νέα συγκοινωνιακή μελέτη ανάπτυξης που θα προβλέπει τις ανάγκες της πόλης έως το 2040, καθώς όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε υπάρξει σχετική πρωτοβουλία».
Πρόσθεσε ότι «θα έχουμε ενιαίο εισιτήριο, το κόμιστρο του οποίο θα καθοριστεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ήδη ο ΟΣΕΘ έχει στείλει τις προτάσεις του, τις οποίες και μελετούμε. Σε κάθε περίπτωση, οι κινήσεις μας μέχρι σήμερα αποδεικνύουν ότι η πολιτική κομίστρου που ακολουθούμε είναι υπέρ των πολιτών».