Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, την διευθύντρια του κ. Ελένη Σκαρβέλη και την εταιρία Traverse, φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από τις 6 ως τις Οκτωβρίου 11 Οκτωβρίου 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers και opinion leaders προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό.

Το ταξίδι εξοικείωσης και η διοργάνωση συνεδρίου με την εταιρία Traverse πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής του Ε.Ο.Τ. για προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού πόλεων και τη στοχευμένη προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο βρετανικό κοινό.
Στόχος της διοργάνωσης του συνεδρίου ήταν η δημιουργία ενός μεγάλου όγκου περιεχομένου και υλικού που διοχέτευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε Instagram, Youtube, blog & TikTok για να προβάλουν τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας.

Πάντως όλοι αυτοί μαζί με τη συνεργασία της Αντιπεριφέρειας Σερρών και τον Παναγιώτη Σπυρόπουλο επισκέφθηκαν τη Λίμνη Κερκίνη γνωρίζοντας τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής.
Το πόσα like και πόσες αναρτήσεις έκαναν δεν το ξέρω, αλλά όσο νάναι αν ήταν επισκέψιμο και το μνημείο στην Αμφίπολη θα ήμασταν ακόμα ..καλύτερα!
Σωστά;