Τους τελευταίους 22 μήνες, έχουμε προγραμματίσει το μεγαλύτερο πλάνο έργων Υποδομών από την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και το 2009, άνω τα ων 13 δις ευρώ, που δημιουργεί χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, τονώνει την οικονομία μας και συμβάλει ώστε να βγούνε περιοχές από την απομόνωση.
Αυτά τόνισε ο Υπουργός υποδομών
κ. Καραμανλής στην συνέντευξή του στο ΤΗΛΕ επιλογές, χωρίς να παραλείψει να αναφέρει πως παρά την πανδημία εγκρίθηκαν πολλές χρηματοδοτήσεις για έργα υποδομής στις Σέρρες
Μάλιστα για την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι ενώ περάσαμε από μια πολύ μεγάλη κρίση υγείας με την πανδημία η οποία εκ των πραγμάτων πήγε πολλά πράγματα πίσω, στο Νομό Σερρών καταφέραμε να εξασφαλίσουμε πολλές χρηματοδοτήσεις για έργα υποδομής.
Αφού ο ίδιος δικαιολόγησε την καθυστέρηση που σημειώθηκε στην Αμφίπολη και στο Τύμβο Καστά λέγοντας πως η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει σε προτεραιότητα το έργο του Τύμβου Καστά.
Kαθώς δεν υπάρχει υπουργός πολιτισμού ο οποίος να έχει έρθει τόσες πολλές φορές πάνω στον Τύμβο Κάστα τα τελευταία δέκα χρόνια, σημείωσε με νόημα πως πρέπει να καταλάβετε ότι αυτές οι αρχαιολογικές ανασκαφές θέλουν το χρόνο του
Και μάλιστα αυτή τη στιγμή υπάρχουν κονδύλια που έχουν δαπανηθεί για την ανασκαφή και έχει γίνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να αναδειχθεί ο Τύμβος
Συνεχίζοντας την συνέντευξή του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε όλα τα έργα που έχουν χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο και μάλιστα σε δύσκολες εποχές λόγω …πανδημίας
Μεγάλα έργα σε όλη την επικράτεια της Περιφερειακής μας ενότητας
Έργα που αφορούν την αστική και αγροτική οδοποιία σε όλους τους Δήμους, αντιπλημμυρικά έργα, αλλά και έργα όπως το Νέο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών, το νέο Πυροσβεστικό Κτίριο, το νέο Ψυχιατρικό Τμήμα στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, αλλά και η ενίσχυση και η αναβάθμιση των σχολικών μονάδων μέσω της ΚΤΥΠ.
Χαρακτηριστικά ο κ Καραμανλής είπε:
«Δεν θέλω να μείνω μόνο στα οδικά, έχουμε ενισχύσει και τον Λαϊλιά. Έχουμε αξιοποιήσει από το ΠΔΕ του Υπουργείου χρήματα γύρω στο 1.500.000 ευρώ για να αναβαθμίσουμε το Λαϊλιά, προσπαθούμε να βρούμε κονδύλια για το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Αυτά τα δύο πολύ σημαντικά κέντρα, είναι και τα οποία μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες στο Νομό Σερρών το οποίο είναι και το ζητούμενο.»
Αυτή είναι η αλήθεια και όλοι το γνωρίζουν
Όπως όμως είναι αλήθεια πως ο Νομός μας φθίνει και φθίνει καθημερινά
Από τις 250 χιλιάδες κατοίκους, βαδίζουμε ολοταχώς για τους 150 χιλιάδες και από εννιά οι βουλευτικές έδρες , του χρόνου θα γίνουνε …πέντε!
Ένα αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, αλλά κυρίως γιατί συρρικνώθηκε το αγροτικό εισόδημα και φυσικά δεν έγιναν ποτέ όλες οι παραγωγικές επενδύσεις που ήταν απαραίτητες όλα τα περασμένα χρόνια…
Ήρθαν και τα μνημόνια, καπάκι και ο κορονοιός και μας αποτελείωσαν …
Ενώ το πως θα γυρίσουμε τούμπα την κατάσταση και από την κατηφόρα θα πάμε στην ανηφόρα παραμένει …στοίχημα!
Όπως και το αν θα το κερδίσουμε…