Μητσοτάκης- Καραμανλής σε σύσκεψη στο ΥΠΕΧΩΔΕ
Χθες ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών,
όπου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή,
τον Υφυπουργό κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη, τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργό κ. Άκη Σκέρτσο,
τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκο Σταθόπουλο,
τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη και τη Γενική Γραμματέα Συντονισμού Οικονομικών και Αναπτυξιακών Πολιτικών, κα. Βίκυ Λοΐζου.
Μέχρι το Σεπτέμβριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σειρά άμεσων παρεμβάσεων
Άμεσες ενέργειες για να πυκνώσουν τα δρομολόγια του Μετρό της Αθήνας,
να κυκλοφορήσουν περισσότερα λεωφορεία στην πόλη της Θεσσαλονίκης,
αλλά και φορολογικά κίνητρα από την αγορά κράνους για τους μοτοσικλετιστές,
προανήγγειλε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε δηλώσεις του το πρωί στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.
Ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Υπουργείο όπου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή,
του Υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη,
του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ Άκη Σκέρτσου και των Γενικών Γραμματέων Νίκου Σταθόπουλου και Γιώργου Καραγιάννη.
Μιλώντας κυρίως για τα προβλήματα του Μετρό της Αθήνας και του ΟΑΣΘ,
ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως αποτελεί «ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη» προσθέτοντας ότι:
«Ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει την πόλη των Αθηνών στην ίδια κατάσταση με αυτή που επικρατεί σήμερα.
Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του Υπουργείου να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων.
Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης.
Γνωρίζουμε πόσο προβληματική είναι η κατάσταση που παραλάβαμε.
Αυτό δεν είναι, όμως, άλλοθι για να μην βελτιωθεί άμεσα η κατάσταση».
Αμέσως μετά την σύσκεψη ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε στους δημοσιογράφους:
«Σήμερα, είχαμε την χαρά και την τιμή,
να μας επισκεφθεί στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
Συζητήσαμε για πολλά θέματα, για τα πλέον φλέγοντα, αλλά και για θέματα τα οποία είναι μακροπρόθεσμα.
Τέλος, συζητήσαμε και για τα θέματα της καθημερινότητας και αυτά τα θέματα έχουν να κάνουνε με την διαχείριση των αστικών συγκοινωνιών,
τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη.
Οι πολίτες των Αθηνών καθημερινά βιώνουν μια κατάσταση, η οποία είναι απαράδεκτη στο Μετρό των Αθηνών.
Αυτό το οποίο βλέπουμε, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες,
είναι τεράστιες καθυστερήσεις και στην πρόσφατη επίσκεψη που έκανε η ηγεσία του Υπουργείου στο Μετρό είδε ότι και οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες και ότι,
το 1/3 των συρμών δεν βρίσκεται σε λειτουργία.
Αυτό λοιπόν που εμείς θέλουμε να κάνουμε είναι να βρούμε άμεσα λύση.
Κι αυτές τις λύσεις εμείς τις σχεδιάζουμε έτσι ώστε τον Σεπτέμβριο,
που πλέον θα γυρίσει ο κόσμος από τη θερινή περίοδο,
το Μετρό να λειτουργεί, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα.
Συζητήσαμε επίσης και για τα μεγάλα έργα,
αλλά βασικά και για την οδική ασφάλεια,
διότι μεγάλα έργα και οδική ασφάλεια πάνε μαζί. Πάτρα – Πύργος και ΒΟΑΚ,
δύο δρόμοι που πρέπει να γίνουν και θα γίνουν.
Είναι δύο δρόμοι, οι οποίοι αυτή την στιγμή, επειδή δεν έχουνε ολοκληρωθεί, θρηνούμε πάρα πολλά θύματα.
Επομένως αυτά είναι τα ζητήματα, που συζητήσαμε και ευχαριστούμε τον κ. Πρόεδρο για τον χρόνο και για τις προτάσεις που μας έκανε».
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης δόθηκε έμφαση στο θέμα της οδικής ασφάλειας, που είναι απόλυτη προτεραιότητά μας.
Σε αυτό το πλαίσιο τονίστηκε η σημασία της υποχρεωτικής χρήσης κράνους στα δίκυκλα.
Προς αυτή την κατεύθυνση μελετώνται φορολογικά κίνητρα, προκειμένου να είναι οικονομικά προσιτή η απόκτηση του.
Επιπλέον, ένα συνολικότερο πρόγραμμα οδικής ασφάλειας θα αρχίσει να υλοποιείται από το Φθινόπωρο.
Με στόχο τη βελτίωση των καθημερινών μετακινήσεων των πολιτών,
με τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επισημάνθηκε η ανάγκη να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα,
στην οργάνωση των δρομολογίων των Σταθερών και Οδικών Συγκοινωνιών στην Αθήνα.
Στο συγκεκριμένο πεδίο έχει διαπιστωθεί υπολειτουργία την τρέχουσα περίοδο,
όπως επίσης και σημαντικές ελλείψεις ανταλλακτικών.
Ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη προετοιμάζεται ένα σχέδιο ανάταξης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.),
προκειμένου να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες του προς τους πολίτες.