Γράφει ο Ελεύθερος*
-Η στήλη θέλει να προβάλει ειδήσεις που δεν έτυχαν της προσοχής του κόσμου αλλά είναι άξιες αναφοράς. Για αυτό θα σταθούμε σε αλλαγές στη νομοθεσία που μας έκαναν εντύπωση και είναι στη σωστή κατεύθυνση. Σημειώνουμε λοιπόν ότι πλέον υπάρχει κρατική επιδότηση 40% των ασφαλιστικών εισφορών για μετατροπή συμβάσεων μερικής απασχόλησης του ιδιωτικού τομέα σε συμβάσεις πλήρους απασχόλησης!
άρα πολύ σημαντικό και ισχυρό κίνητρο οι πάρα πολλές συμβάσεις μερικής απασχόλησης να γίνουν πλήρης.
-Θα σταθούμε όμως και σε μία ακόμα μεταρρύθμιση ή αλλαγή στη νομοθεσία όπως θέλετε.
Άκρως σημαντική και θεωρεί η στήλη ότι αυτό έπρεπε να είναι το πρώτο θέμα αυτές τις μέρες. Μειώνεται το ποσοστό αναπηρίας από 67% σε 50% για να μπορεί να λάβει κάποιος παροχή αναπηρίας!
Είναι κρίμα για τον νομοθέτη να περνάνε τέτοιες αλλαγές χωρίς να τις γνωρίζει κανείς.
-Η χώρα χρειάζεται άμεσα σχέδιο δράσεις για την υπογεννητικότητα. ΆΜΕΣΑ. Η Σέρρες επίσης χρειάζεται σχέδιο δράσης για την τρομακτική μείωση πληθυσμού που έχει και όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει να έχει.
Η πόλη αλλά και ο Νομός στο σύνολό του. Ας αλλάξει επιτέλους ο δημόσιος διάλογος και ας ασχοληθεί το πολιτικό προσωπικό και οι φορείς του Νομού με το θέμα αυτό.
-Ξεκίνησαν τα Τέλη Κυκλοφορίας και να σημειώσουμε στους αναγνώστες ότι φέτος μπορεί κάποιος να προχωρήσει σε άρση ακινησίας του οχήματός του με την πληρωμή τελών κυκλοφορίας ανά μήνα!
Ρωτήστε τον λογιστή σας γιατί έχει κάποιες προϋποθέσεις αλλά είναι μία καλή ευκαιρία.
-Έχει ξεκινήσει μία βδομάδα τώρα η λειτουργία του «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ όπου μπορεί κάποιο νομικό ή φυσικό πρόσωπο να αιτηθεί ενίσχυση για τα λιπάσματα. Ας το έχουν υπόψη τους οι αγρότες των Σερρών και μέσω του λογιστή τους να λάβουν μέρος στην διαδικασία γιατί τα λιπάσματα φέτος είναι ένα έξοδο τεράστιο και το Υπουργείο στηρίζει την προσπάθειά τους με το πρόγραμμα αυτό.
-Γίνονται σημαντικές Σιδηροδρομικές επενδύσεις στη χώρα, νέοι σταθμοί μετά από παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις (Μώλος Λαμία), νέο σύγχρονο δίκτυο από Θεσσαλονίκη προς Αλεξανδρούπολη (Σιδηροδρομική Εγνατία), στη Πάτρα το λιμάνι ενώνεται με το δίκτυο και άλλα πολλά.
Οι Σέρρες έξω από όλα λόγω γεωγραφικής θέσης. Χάνουμε το τρένο κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Δεν μας αφορά ; Δεν αντιδράσει κανείς, μα κανείς!
Είναι όλοι αδιάφοροι ή έχουμε αποδεκτοί το τέλος της ανάπτυξης του Νομού μας ;
Νέα Σιδηροδρομική γραμμή Σέρρες – Θεσσαλονίκη ΤΩΡΑ. Αυτό πρέπει να γίνει η απαίτησή μας προς ΟΛΑ τα κόμματα και κάθε υποψήφιο.