Ολοκληρώθηκε ήδη και η δεύτερη φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης, που οδηγεί πλέον στην επόμενη φάση το συγκεκριμένο κομβικό έργο για τη Βόρεια Ελλάδα συνολικά, καθώς συνδέει δυο περιφέρειες, την Ανατολική Μακεδονία – Θράκη με την Κεντρική Μακεδονία.

Το έργο που πρόκειται να κατασκευαστεί με τη μέθοδο ΣΔΙΤ προκηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2022 με προϋπολογισμό 248,5 εκ. ευρώ, με τη δημοσίευση της πρώτης φάσης εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Η φάση αυτή για τον διαγωνισμό ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2023.
Στην επόμενη φάση προκρίθηκαν και οι τέσσερις υποψήφιοι, δηλαδή η ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΜΕΤΚΑ, η ΑΒΑΞ και η ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού και ο ανταγωνιστικός διάλογος άρχισε στις 29 Ιανουαρίου 2024 με τη δημοσίευση του τεύχους πρόσκλησης, με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ να αποχωρεί από τη διαδικασία για να φτάσουμε στον Ιούλιο του 2024, όταν έκλεισε ο πρώτος κύκλος του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Στη συνέχεια άνοιξε ο δεύτερος κύκλος, υποβλήθηκαν τα σχόλια των υποψηφίων μέχρι την 31η Ιανουαρίου φέτος και πλέον ολοκληρώθηκε (στις 19 του προηγούμενου μήνα) και αυτό το στάδιο.
Το σχετικό πρακτικό αναμένεται να εγκριθεί από τον νέο πιά υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κι έτσι να κλείσει και τυπικά ο ανταγωνιστικός διάλογος.
Το επόμενο στάδιο αφορά στην υποβολή δεσμευτικών προσφορών, καθώς και αυτές πραγματοποιούνται σε τρεις φάσεις.
Η πρώτη αφορά στην υποβολή των δικαιολογητικών, η δεύτερη στην υποβολή τεχνικής προσφοράς και η τρίτη στην υποβολή οικονομικής προσφοράς από τους υποψήφιους.
Στάδιο που θα μας οδηγήσει και στην ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.
Και τι ξεκίνημα των εργασιών…
Που μας ενδιαφέρει περισσότερο…

«Γυναίκες με Δύναμη» στο Νέο Σούλι – Ελεύθερο Βήμα Σερρών – Νέα για τις Σέρρες μέσα από το e-vima.gr