Σε αντικατάσταση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με την οποία καθορίζονταν οι νέες αυξήσεις φωτιά στα διόδια της Εγνατίας προχωρεί άμεσα ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Επανέρχεται η χρέωση στα διόδια στα 0,03 λεπτά ανα χιλιόμετρο
Με την νέα ΚΥΑ η χρέωση για τα διόδια επανέρχεται στα 0,03 λεπτά ανά χιλιόμετρο από 0,05 αποφεύγοντας τις μεγάλες αυξήσεις που προέβλεπε απόφαση της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας για την οποία υπήρχαν και οι ισχυρές πιέσεις των θεσμών.
Διόδια: Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου διόδια στη Θεσσαλονίκη, Δεκέμβριο στην Ασπροβάλτα και από τη Νέα χρονιά στο Στρυμονικό
Άρα άμεσα θα λειτουργήσει ο σταθμός της Θεσσαλονίκης που θα αρχίσει να εισπράττει διόδια μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, της Ασπροβάλτας που θα αρχίσει να εισπράττει διόδια έως το Δεκέμβριο και από αρχές της νέας χρονιάς θα που θα αρχίσει να εισπράττει διόδια και ο σταθμός του Στρυμονικού.
Υπενθυμίζεται ότι και οι τρεις σταθμοί έχουν κατασκευαστεί αλλά δεν έχουν λειτουργήσει κατόπιν τοπικών αντιδράσεων.
Ωστόσο είναι ειλημμένη απόφαση σε κυβερνητικό επίπεδο ο σχεδιασμός να προχωρήσει.
Μέχρι στιγμής πέραν της τιμολογιακής πολιτικής δεν θα υπάρξει διαφοροποίηση ούτε στην χωροθέτηση αλλά ούτε και στον αριθμό των σταθμών που το ΤΑΙΠΕΔ έχει σχεδιάσει προκειμένου να καταστήσει ελκυστικότερη την σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας που προετοιμάζεται με συνεχείς αναβολές τα τελευταία χρόνια.
Ακόμη και σήμερα, πολλά και καίρια ζητήματα του αυτοκινητόδρομου δεν έχουν επιλυθεί, όπως είναι η πιστοποίηση των σηράγγων, τα προβληματικά γεφύρια, θέματα απαλλοτριώσεων κ.α.
Για ποιο λόγο έχουμε Διόδια στο Νομό Σερρών
Βασικό ερώτημα των Σερραίων πολιτών είναι γιατί να έχουμε διόδια;
Μα για να πληρώσουμε τις τράπεζες που μας δάνεισαν να πληρώσουμε το έργο που είναι της τάξης των 100 εκατ. Ευρώ!
Αν ξεχρεώσουμε βέβαια την τράπεζα, μη νομίζεται πως θα τα γλυτώσουμε;
Θα τα παίρνει η επόμενη κυβέρνηση και το ΤΑΥΠΕΔ!
Οι ξένοι δηλαδή…