Ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής της Π.Ε. Σερρών, γίνεται πράξη με την κατασκευή της γέφυρας μεταξύ Ιβήρων-Μαυροθάλασσας και Πεθελινού
Με την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του Αντιπεριφερειάρχη Σερρών Παναγιώτη Σπυρόπουλου, παρουσία του πρώην Αντιπεριφερειάρχη κ. Ιωάννη Μωυσιάδη και του εκπροσώπου της αναδόχου εργολαβικής εταιρείας, στην αίθουσα «Κωνσταντίνος Καραμανλής» του Διοικητηρίου των Σερρών, η κατασκευή της Γέφυρας της Μαυροθάλασσας μπαίνει στην τελική ευθεία και σε 30 μήνες θα γίνει πράξη ένα όνειρο δεκαετιών
Μειοδότης η τεχνική εταιρεία ΤΕΚΑΛ Α.Ε.: Υπογράφτηκε η σύμβαση για την κατασκευή της γέφυρας

Μέρα σταθμό χαρακτήρισε την χθεσινή ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Π. Σπυρόπουλος και η αλήθεια είναι πως ένα όραμα δεκαετιών γίνεται πράξη με την κατασκευή της γέφυρας της Μαυροθάλασσας.
Η κατασκευή της γέφυρας ήταν πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής, διότι η απόσταση ανάμεσα στις δύο γέφυρες του Στρυμόνα, που εξυπηρετούν τις ανάγκες τις οδικής επικοινωνίας της περιοχής Πεπονιάς και Αμφίπολης, απέχουν 41 χιλιόμετρα, απόσταση την οποία αναγκαστικά διανύουν σε καθημερινή βάση
Οι αρμόδιοι της αναδόχου κατασκευαστικής εταιρείας (ΤΕΚΑΛ) υπέγραψαν τη κατασκευή της σύμβασης έτσι ώστε να εκτελεστεί το έργο της κατασκευής της γέφυρας στον κάτω ρου του ποταμού Στρυμόνα, μεταξύ των οικισμών Αχινού και Θολού.
«Η εταιρεία που ανέλαβε το έργο έχει τα εχέγγυα για να το κατασκευάσει ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος καθώς το συγκεκριμένο έργο πέρασε από πολλά κύματα, και κινδύνεψε πολλές φορές να σταματήσει, ή και να μην ξεκινήσει.

Ένα έργο που θα ενώσει το μισό νομό, ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο που θα αλλάξει όλη τη ζωή της περιοχής
Να σημειώσουμε πως ο προϋπολογισμός του έργου είναι 14 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ), ( χωρίς ΦΠΑ 11,11 εκατ. ευρώ), ενώ η διάρκεια των έργων ορίστηκε σε 2,5 χρόνια ή 30 μήνες
Μετά από μακρά σειρά ενεργειών, οι οποίες διήρκεσαν σχεδόν είκοσι χρόνια, ένα δύσκολο πρόβλημα βρίσκει οριστικά την λύση του και διευκολύνεται στον μέγιστο δυνατό βαθμό η συγκοινωνία μεταξύ των δύο άκρων του νομού.
Επιθυμώ να ευχαριστήσω πρωτίστως τον Περιφερειάρχη μας Απόστολο Τζιτζικώστα για την σθεναρή και αμέριστη υποστήριξή του για την τελική κατασκευή του έργου, αλλά και όλους τους προκατόχους μου στην θέση αυτή από την εποχή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι εργάσθηκαν άοκνα για την ικανοποίηση αυτού του πάγιου αιτήματος της τοπικής μας κοινωνίας., τόνισε στις δηλώσεις του ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών και με την υπογραφή της σύμβασης αυτής αποδεικνύει ότι η Διοίκηση έχει συνέχεια.
Τέλος, επιθυμώ να εξάρω το επαγγελματικό ήθος και την υπηρεσιακή ακεραιότητα των στελεχών της Υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής μας Ενότητας, είπε ο κ. Σπυρόπουλος, που έφεραν εις πέρας αυτόν τον απαιτητικό, διοικητικά και διαδικαστικά φόρτο εργασίας, που συνεπάγεται η ολοκλήρωση ενός τόσο δύσκολου, τεχνικά και οικονομικά, έργου».

Να σημειώσουμε πως το 1995 εντάχθηκε το έργο στο πρωτεύουν επαρχιακό δίκτυο του Νομού μας για να γίνει πράξη ο οδικός άξονας από τις Σέρρες, Παραλίμνιο- Πεθελινό, Ιβηρα, Αμφίπολη, μόνο που για να γίνει αυτός ο άξονας έπρεπε να γίνει μία γέφυρα στον ποταμό Στρυμόνα.
Δυστυχώς τότε η μελέτη δεν προχώρησε . Μόλις το 2011 έγινε η προμελέτη και το 2013 κατάφερε να εγκριθεί. Το 2015 είχαμε την έγκριση της περιβαλλοντικής Μελέτης και μετά από τέσσερα χρόνια είχαμε την έγκριση της οριστική μελέτης.
Η γέφυρα θα αποτελείται από επτά (7) ανοίγματα των 35,50μ. περίπου, με συνολικό μήκος 278,30μ. και συνολικού πλάτους με το πεζοδρόμιο 13,50μ. και τις προσβάσεις της – 2 τμήματα μήκους των 300,00μ. περίπου εκατέρωθεν της γέφυρας.
