Την γέφυρα της Μαυροθάλασσας επισκέφτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης παναγιώτης Σπυρόπουλος, και για να διαπιστώσει την πρόοδο του έργου και να δει αν και κατά πόσο τηρείται το χρονοδιάγραμμα των εργασιών
Μια γέφυρα που την ακούμε και δεν την βλέπουμε για πάνω από τριάντα χρόνια και ανάγκαζε τους αγρότες και συγγενείς και φίλους από γειτονικά χωριά να αναγκάζονται να κάνουν ολόκληρο ταξίδι για να πάνε από την Νιγρίτα στην Νέα Ζίχνη

Περνά λοιπόν η εποχή που τους κατοίκους των Δήμων Νέας Ζίχνης και Βισαλτίας θα τους χωρίζει ο ποταμός Στρυμόνας, καθώς όλα δείχνουν πως στο τέλος του 2025 το έργο κατασκευαστικά τουλάχιστον θα έχει ολοκληρωθεί
Η χρηματοδότηση του έργου μπορεί να έγινε την άνοιξη του 2019 από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ , μόνο που έγινε προεκλογικά και για τα μάτια του κόσμου, μιας και δεν υπήρχαν χρήματα στον προυπολογισμό

Ευτυχώς η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ήταν αυτή που ανέλαβε και να υλοποιήσει το πολυπόθητο έργο από τους δημόσιους πόρους.
Η κατασκευή της γέφυρας αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις λόγω των γεωλογικών συνθηκών, καθώς το έργο υλοποιείται στην παλιά αποξηραμένη λίμνη του Αχινού. Μέχρι στιγμής, έχουν κατασκευαστεί τα ακρόβαθρα και τα 4 από τα 6 μεσόβαθρα, με το συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσης να αγγίζει το 50%. Ο κ. Αγραφιώτης τόνισε ότι το 75% του προϋπολογισμού αφορά στη θεμελίωση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών του υπεδάφους.
Όσο για τον αντιπεριφερειάρχη Σερρών, Παναγιώτη Σπυρόπουλο, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο του έργου, τονίζοντας ότι η γέφυρα θα αλλάξει την όψη της περιοχής και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου. Πρόσθεσε δε πως η γέφυρα θα ενισχύσει την επικοινωνία μεταξύ των περιοχών, διευκολύνοντας τις μεταφορές και τις τοπικές δραστηριότητες.
Εδώ θα συμφωνήσουμε πως το έργο αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά την περιοχή, προσφέροντας μια νέα οδική σύνδεση και βελτιώνοντας την καθημερινότητα των κατοίκων.
Να σημειώσουμε πως η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία έχει συνολικό προϋπολογισμό 13.780.000 ευρώ και υπεγράφη τον Ιούλιο του 2022, ενώ η γέφυρα πρόκειται να παραδοθεί στα τέλη του 2025.
Όσο για τους δρόμους, τόσο από την Μαυροθάλασσα, όσο και από το Θολό παραμένουν … ερωτηματικό!
Σκεφτείτε δηλαδή να γίνει η γέφυρα και εμείς να μην έχουμε δρόμο για να την …περάσουμε!
Και μιλάμε για δύο δρόμους, τόσο από το Θολό, όσο και από την Μαυροθάλασσα και μάλιστα σε μια εποχή που δεν έχουμε και «μπάρμπα» στην Κορώνη για να εξασφαλίσουμε την αναγκαία χρηματοδότηση…

Πάντως δεν ανησυχώ όσο βλέπω τον Σπυρόπουλο αισιόδοξο…
Κάτι παραπάνω θα ξέρει…
Ή έχω άδικο;
Σκηνικό πολέμου στην Μέση Ανατολή – Σε επαγρύπνηση η χώρα μας
Έγινε η κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδας – Ο Πανσερραϊκός βάζει στόχο τους 8!
Πέρασε η ανάθεση για την αποκατάσταση της στέγης στο Δημοτικό Σχολείο του Νέου Σουλί