Σύμφωνα με τον Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης οι μαθητές επέστρεψαν στις Σχολικές Μονάδες με ένα πρόγραμμα άκρως καταπιεστικό και ασφυκτικό.
Η κατανόηση που επιδεικνύεται προς τα παιδιά είναι μηδενική, πόσο δε από το Υπουργείο σας, το οποίο, όχι μόνον δεν έχει αποφασίσει ακόμα έστω μια μικρή μείωση στην ύλη των παιδιών της 1ης και 2ας Λυκείου,
αλλά εξ’ αντιθέτου, προσθέτει ένα ακόμη “βάρος” στην πλάτη των μαθητών: Την “μεγάλη επιτυχία” της Τράπεζας θεμάτων.
Μπορούμε να φανταστούμε ότι το μέχρι πρότινος κλεισμένο στο σπίτι παιδί, που επιστρέφει στο σχολείο, αντί να χαίρεται, θλίβεται και αυτό γιατί σκέφτεται το βαρύ πρόγραμμά του.
Πέραν τούτου οι καθηγητές πρέπει να καταλάβουν ότι οι μαθητές είναι παιδιά,
και δεν μπορούν να αντέξουν την υπερβολική πίεση.
Τα διαγωνίσματα, τα τεστ οι βαθμοί και κάθε σχετικός στρεσογόνος παράγοντας τα βασανίζει,
μέσα σε όλο αυτό τον οικονομικό και ψυχοσωματικό Αρμαγεδώνα, που βιώνουμε.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω